Birthcare Center
Oh Hyun Jin (Uhm Ji Won) has had a glittering career in her work life. She is the youngest member on the board of executives at the company she works at and is used to acing everything she does. But when she delivers her first child, she is in for a shock. Giving birth was far more difficult than she had expected, and she quickly discovers that although she is a dab hand at all things work-related, she hasn’t got the first clue about how to bring up a baby. After being discharged from hospital, she heads to a birthcare center – an exclusive establishment where even A-list stars come to get postpartum care. She is dismayed to realize that she is the oldest mother in the center, and embarrassed to notice that everyone else seems to know what they are doing when it comes to looking after babies. Fortunately, the other mothers at the center prove inspirational. Among their number is Cho Eun Jung (Park Ha Sun), aka the Queen Bee – a seemingly perfect mother whom everyone wants to befriend in order to learn childcare secrets. And Choi Hye Sook (Jang Hye Jin) is the charismatic center manager – a veritable font of knowledge about all things childcare-related. “Birthcare Center” is a 2020 South Korean drama series that was directed by Park Su Won.