Consummation
As high school students, Xia Shi (Zhao Yi Qin), Lin Shan He (Zhou Da Wei), and Cui Zhen Yan (Huang Shin Yao) were the best of friends. Nearly inseparable, they did everything together. But that all changed the day their dear friend, Ye Sang Yu (Li Hao Fei), became the victim of a tragic accident. Unable to accept what happened to Sang Yu, Xia Shi was severely traumatized by the event, carrying into adulthood a wound that would never fully heal. Ten years later, Shang He and Zhen Yan are convinced they’ve found a way to help Xia Shi find the closure he so desperately needs. With the help of a new virtual reality game, Shang He and Zhen Yan hope Xia Shi will be able to make peace with the past and begin the long road towards healing. Agreeing to give it a try, Xia Shi begins playing the game and is instantly transported back to his high school days. Now given the chance to relive the moments leading up to Sang Yu’s accident, Xia Shi begins to unravel the mysteries surrounding the event and is shocked by what he finds. Determined to make things right, Xia Shi revives the friendship he once thought lost forever, and sets out on an unexpected journey full of mystery, love, and most importantly of all, self-healing. A thrilling and suspenseful tale of love and time-travel, “Consummation” is a 2020 mystery romance drama directed by Qi Xiao Hui.