CHIP-IN
The limits of family and fortunes are tested in this drama about a desirable inheritance and the people who will stop at nothing to get it. A painter is diagnosed with a terminally disease. On his 58th birthday, he plans to share his last will and testimony. His great legacy and immense fortune slowly draw out his family's inner greed, causing a fierce battle amongst them. They are too many people around him who are only after his legacy, including his ex-wife Ji Sul Young, Kim Ji Hye, a former mistress and mother to his daughter, and DokKo Chul, a son from a different father. They face different outcomes by the different choices they make as their greed overwhelms them..