The Goddess of Revenge
Apabila seorang influencer yang tercemar dan peguam kejam bergabung tenaga, mereka sanggup mempertaruhkan segalanya untuk menjatuhkan musuh-musuh berkuasa yang cuba menghancurkan mereka.