Be My Boyfriend
Hubungan palsu antara bintang K-pop yang sedang meningkat naik dan rakan sekelas pemalu bertukar menjadi kisah cinta yang memikat, di mana batas peribadi kabur dan perasaan sebenar mula menyala.