Says and Does
More than just a singer and actor, Aaron Yan has become a spokesman for the greater good. The star of hit dramas, such as “Just You” (2013) and “Refresh Man” (2016), has become a leading voice in raising awareness of pressing matters of public interest, including climate change, social welfare, and the dire relationship between humans and the environment. From the wildfires that ravaged to Australia, to a global pandemic which has brought the world to a standstill, a very clear message is being sent. The year 2020 has proven that the world is in desperate need of a re-start and it’s time to start taking action. Traveling to Australia, Aaron Yan begins a journey of exploration and discovery, in an effort to understand where humanity currently stands and where we might go from here. Telling the stories of others along the way, we see a ray of hope beginning to emerge. But will that ray of hope grow brighter, or will it fade into a very dark chapter in the long story of human history? An in-depth look at the connection between nature and humans, “Says and Does” is a 2020 variety program created by Aaron Yan and produced by Joy Union.