Love Unexpected
Three years after a tragic accident that claimed his mother’s life, Xu Nuo (Fan Shi Qi) became emotionally numb, channeling his inability to feel into brutal corporate merger and acquisition tactics. However, he made plenty of enemies along the way, compelling him to recruit bodyguard Ke Si Yi (Qi Yan Di), an economics major who dreams of becoming a fighter. As Si Yi’s fierce protection reveals a side of Xu Nuo he thought lost forever, he begins to experience long-buried emotions. With Si Yi’s own hidden vulnerabilities surfacing, Xu Nuo faces a profound question: can he embrace the feelings growing between them and the possibility of a new life? This 2021 Chinese romantic drama was directed by Ke Han Chen and Hu Han Qing.