Rookie King: Channel BTS
Although the members of BTS are global superstars now, they were also once a freshly debuted rookie group. Channel BTS is a broadcasting channel dedicated to BTS to allow the members to show all of their talents and charms. Here, the members challenge themselves to try different show styles and show off talents that have never been seen on TV before. Get ready to dive into the BTS members’ unique charms as artists and as people.