The Prince Who Turns into a Frog (TH)
When a clever local girl creates a frog ghost legend to save her struggling hometown, a vengeful businessman threatens everything she holds dear.
Lookpat (Wannarot Sonthichai) creates a frog ghost legend to save her struggling hometown's local resort, attracting tourists from everywhere. When cold-hearted businessman Kin (Yuke Songpaisan) arrives to expose the legend as a hoax, an unexpected accident leaves him with amnesia. Lookpat compassionately cares for him, and they gradually develop feelings for each other. However, when Kin's memories return, he becomes furious about what he perceives as her deception and vows to destroy everything she loves. Now Lookpat must find a way to appease Kin's anger and protect her community before it's too late. Adapted from the original Taiwanese drama, this is a 2021 South Korean romantic comedy directed by Peerapol Kirdjareun.