Cafe Midnight
Jae Young (Song Won Yeob) is down on his luck. He needs money, but he has just been fired from his job at a convenience store. He desperately wants to find another job, but is constantly frustrated in his efforts. But he thinks his luck may have changed when he sees a flyer advertising for a part-time post. The flyer explains that he must apply in person, so he follows the directions – and ends up at a strange cafe on a mountainside road, which doesn’t even show up on any maps and is only open from midnight until sunrise. When he arrives, the owner (Shin Ju Hwan) offers him a job as a barista. Jae Young hesitates, but the owner tells him that if he doesn’t take the job there and then, he will never have the chance again. Jae Young takes the job. But when he starts working at the cafe, things start getting bizarre. A girl Jae Young has been friends with (and had a crush on for a long time) – Mi Na (Park Shi Woo) – comes by, but doesn’t seem to recognize him. And a woman he’s never met before named Na Young (Woo Da Vi) visits...and claims to be his ex-girlfriend. And to top it all off, the cafe’s clientele all appear to either come from the past – or the future! “Cafe Midnight” is a 2020 South Korean drama series that was written and directed by Goo Ja Joon.