Cafe Midnight Season 2: Hip Up! Hit Up!
Ah Young (Bora) is a talented designer who works at a video gaming firm. But her job has been stressful in recent months – to the point where she just can’t take it anymore. One day, she decides that she’s had enough: She hands in her notice to her startled boss and packs a trunk, heading off to the seaside city of Busan. She arrives without even giving thought to accommodation. When she stumbles across an unassuming guesthouse named Sky Garden, she decides to stay there. But this proves to be a very fateful choice. The kind-hearted but wistful guesthouse owner, Cha Jun Gi (Shin Yoon Seop) slowly appears to be taking a shine to her. And when she visits a late-night cafe run by the mysterious Master (Shin Ju Hwan), things get even stranger – as she is inexplicably reunited with a close friend from the past and even her mother. As she gets to know a new side to her friend and her mother, she also discovers truths about love, life, and herself – as well as Cha Jun Gi… “Cafe Midnight Season 2: Hip Up! Hit Up!” is a 2021 South Korean drama series that was directed by Jung Yoon Soo.