Sweet Sweet
Seorang peminat penerbangan yang mengalami kecederaan otak menemui harapan dalam aiskrim ajaib pelajar reka bentuk yang sementara menyembuhkan masalah pertuturannya, mencetuskan hubungan tak dijangka.