The Trust
Seorang pahlawan dan seorang maharaja secara tidak sengaja bertukar tubuh, memaksa mereka menyesuaikan diri dalam dunia masing-masing dan menemui kebenaran tersembunyi yang boleh mengubah hidup mereka selamanya.