The Murder in Kairoutei
Selepas sebuah pertemuan keluarga yang tragis memecahkan kehidupan sempurnanya, seorang wanita bangkit dari abu untuk membalas dendam terhadap mereka yang menghancurkan segala yang dicintainya.