Our Secret
Seorang pelajar bijak dan satu-satunya rakan sekelas perempuan yang tidak menyukainya terpaksa berkongsi meja sepanjang tahun! Adakah ini akan membuka pintu kepada kisah cinta yang tidak disangka?