Love Like the Galaxy
A mischievous and stubborn girl refuses love until a general with a secret identity falls in love with her. Will he be able to win her over?
Cheng Shao Shang (Zhao Lu Si) has grown up alone in a town devastated by a bloody war. When the powerful and influential general Ling Bu Yi (Leo Wu) visits the town, he falls in love with Shao Shang at first sight. Shao Shang warns him that she’s stubborn, slow to trust others, and independent – and may not fit the usual profile of a general’s “obedient” wife. Little does she know, however, that Bu Yi has his own secrets – many of which he is keen to learn more about. Together, could this duo discover the truth about Bu Yi’s mysterious past? And will they find love in the process? This 2022 Chinese drama series was directed by Fei Zhen Xiang.