Forever and Ever
Fate has a funny way of bringing people together in the most unexpected ways; as was the case of Shi Yi (Bai Lu) and Zhou Sheng Chen (Ren Jia Lun). If not for a chance meeting at the airport, the low-profile voice actress Shi Yi might never have met refined chemistry professor Zhou Sheng Chen. Though their meeting at the time was brief, it left a lasting impression on them both and that impression would eventually come to change their lives forever. With his family’s clay teapot factory in trouble, Zhou Sheng Chen agrees to his mother’s request to get married and take over the family business. Though he’s willing enough to give up his career, Zhou Sheng Chen refuses to allow his family to arrange his marriage. Unable to forget the woman he met at the airport, Zhou Sheng Chen reaches out to Shi Yi with an unexpected offer of marriage. Accepting Zhou Sheng Chen’s offer, Shi Yi works alongside her new husband to save the family business. But the obstacles before them are great and fate is not always on their side. Will this destined couple find the strength they need to overcome whatever lies ahead? Adapted from the novel “One life, One Incarnation - Beautiful Bones” by Mo Bao Fei Bao, “Forever and Ever” is a 2021 Chinese romantic drama directed by Shen Yang and Ben Fang.