Unlock My Boss
When a murdered tech CEO's spirit becomes trapped in his smartphone, he enlists a struggling jobless graduate to help solve his own murder and seek justice.
Kim Sun Joo (Park Sung Woong), a renowned IT company CEO, is brutally murdered by an unknown killer. His spirit inexplicably inhabits his smartphone, where he remains trapped until Park In Sung (Chae Jong Hyeop), an unemployed university graduate, discovers the device. Desperate to solve his own murder, Sun Joo offers In Sung a substantial reward to help him. In Sung reluctantly agrees and takes over Sun Joo's role as CEO, working alongside his skeptical secretary Jung Se Yeon (Seo Eun Soo). Together, they secretly investigate the circumstances of Sun Joo's death, hoping to uncover the truth and bring the killer to justice. Adapted from the webtoon "Unlock the Boss" by Park Seong Hyun, this is a 2022 South Korean comedy mystery drama directed by Lee Chul Ha.