Boar Hunt
Young Soo is an ordinary man living in the countryside who went through a tough childhood. He grew up with his hometown friends and now has a wife and son. One day, a miraculous incident occurs to this normal person. He wins first place in the lottery. With excitement and joy, he heads out for a boar hunt. But on that day, his son In Sung does not return home and Young Soo becomes terrified that he might have shot his own son. While the village is nervous about In Sung's disappearance, the old lady Ok Soon starts saying something strange. After she lost her son to a fire 20 years ago, she says that the culprit who killed her son and her daughter-in-law is one of the villagers. The chaotic disturbance is about to bring change to the ordinary village.