Poong, The Joseon Psychiatrist 2
Yoo Se Poong (Kim Min Jae), a former royal physician ousted from the palace after a conspiracy, finds refuge in the village of Gyesu. There, he meets Seo Eun Woo (Kim Hyang Gi) and Gye Ji Han (Kim Sang Kyung), who help him grow both professionally and personally. Se Poong learns to treat patients holistically, addressing not just their physical ailments but also their mental and emotional struggles. As he continues to develop his unique approach to healing, Se Poong faces new challenges and patients, pushing him to deepen his understanding of human nature. With his unorthodox methods and compassionate heart, he strives to make a meaningful difference in the lives of those around him. This is a continuation of the first season, exploring Se Poong's ongoing journey of personal and professional growth. This is a 2023 South Korean historical drama directed by Park Won Guk.