When a mysterious transfer student enters the lives of twin siblings, their world spirals into a dangerous web of secrets, suspicion, and supernatural intrigue.
Kazuma Yuda (Taiyu Fujiwara) and his twin sister Ichika (Hana Toyoshima) face unexpected challenges when Ichika becomes the target of Miyu Kurosawa (Yui Oguri), a relentless bully. Their salvation comes in the form of Sara Kiritani (Mizuki Kayashima), a mysterious transfer student who rescues Ichika. As Sara integrates into their lives, strange occurrences begin to multiply. The siblings' world becomes even more complicated when their father, a magazine editor-in-chief, starts investigating a cult leader facing execution. Caught in a web of mystery and suspicion, Kazuma and Ichika struggle to understand the increasingly bizarre events surrounding Sara and their family. This is a 2022 Japanese psychological thriller directed by Ko Kanai that explores the dark undercurrents beneath seemingly ordinary lives.