Apabila pelajar pindahan misteri muncul dalam hidup adik-beradik kembar, dunia mereka berubah menjadi jaringan rahsia, kecurigaan, dan intrik ghaib yang berbahaya.
Kazuma Yuda (Taiyu Fujiwara) dan kembarnya, Ichika (Hana Toyoshima), menghadapi cabaran tidak dijangka apabila Ichika menjadi sasaran pembuli kejam, Miyu Kurosawa (Yui Oguri). Penyelamat mereka muncul dalam bentuk Sara Kiritani (Mizuki Kayashima), pelajar pindahan misteri yang menyelamatkan Ichika. Sejak Sara hadir dalam hidup mereka, kejadian aneh semakin kerap berlaku. Dunia adik-beradik ini menjadi lebih rumit apabila ayah mereka, ketua editor majalah, mula menyiasat seorang ketua kultus yang bakal dihukum mati. Terperangkap dalam jaringan misteri dan kecurigaan, Kazuma dan Ichika berusaha memahami kejadian aneh yang melibatkan Sara dan keluarga mereka.