Rental Lovers
A struggling college student falls for a mysterious "rental girlfriend" whose hidden secret could change everything they know about love.
Remi Takasugi (Ayame Goriki), a top "girlfriend for rent" at a unique agency, provides companionship to clients within strict boundaries. Always wearing a mysterious scarf, she intrigues customers with her professional yet enigmatic demeanor. Kousuke Yamada (Taiga Nakano), an unemployed college student with no romantic experience, rents Remi and unexpectedly falls deeply in love with her. Despite his financial limitations, Kousuke becomes determined to pursue Remi and uncover the secret she carefully conceals beneath her ever-present neck covering. His passionate quest challenges the professional boundaries of their initial transactional relationship and sets the stage for a complex emotional journey. "Rental Lovers" is a 2017 Japanese drama series that was directed by Akihiko Watase and Yusuke Ito.