Buff in Love
When her ex-boyfriend unexpectedly joins her new advertising firm, a recent graduate must navigate workplace competition and unresolved romantic tensions.
Yang Yi Fan (Shao Yu Qi) graduates from university and lands an internship at an advertising company, hoping for a fresh start after breaking up with her campus sweetheart Huang Yu Chen (Wang Jun Hao). To her surprise, Yu Chen has also applied to work at the same firm and appears to be competing with her for a full-time position. However, Yu Chen's true intention is to win back Yi Fan's heart. As they work together, he begins to understand the real reason behind their previous breakup and reassesses his career and feelings for her. "Buff in Love" is a 2022 Chinese drama series that was directed by Wang Si Yu.