Never Too Late
Dua sahabat zaman kanak-kanak dipertemukan semula oleh berita perkahwinan antara keluarga yang tidak dijangka. Mampukah mereka mengatasi kekokkan dan akhirnya menemui cinta setelah bertahun-tahun?