Heart Signal 4
Cupid returns for a fresh assault on the hearts of a new group of romance-ready singletons. The group has never met before, but must live together in Signal House. The house rules encourage flirty behavior, but forbid housemates from directly telling anyone that they like them. Instead, they must express their feelings via text message. But there’s a twist: All texts to housemates are anonymous – meaning recipients have to guess who is trying to make a love connection with them. Watching events unfurl in the house is a celebrity panel of love experts. These include returning romance fans Yoon Jong Shin, Kim Ea Na, and Lee Sang Min, all veterans of previous “Heart Signal” seasons. And joining this trio this time around is a fresh crop of star pundits, including Oh! My Girl member Mimi, Kang Seung Yoon of WINNER, and leading psychiatrist Kim Chong Gi. This variety TV show series is the follow-up to 2017’s “Heart Signal.” A second series was released in 2018. And this was followed up with Season 3 in 2020. “Heart Signal 4” is a 2023 South Korean reality TV/variety show that was produced by Park Cheol Hwan.