The Founder of Diabolism
Over a decade ago, the unorthodox cultivator Wei Wu Xian waged war against the tyrannical Wen Clan. But now, many years after his death, his spirit is reborn into the body of a man named Mo Xuan Yu. The latter has been thrown out of his clan, and even his own family has turned on him. This led Mo Xuan Yu to essentially invite Wei Wu Xian to take control of his body – and avenge the wrongs he thinks he has suffered. But when Wei Wu Xian takes control of Mo Xuan Yu’s body, he discovers a dismembered arm – a macabre clue that could lead him on a journey of discovery.