ShinByung Camp
Jang Dong Min served in the 3rd Infantry Division located on the frontline. Now, he is a company commander of the irreplaceable recruit unit, "Mala Flavor," and is an emotional anchor holding the center of the recruits, sometimes saying harshly and joyfully. Choi Young Jae was a former anti-terrorism instructor in the 707th Special Mission Battalion, and now he is a training instructor for the recruits and gives off an intense aura. The new 8 recruits, who suddenly re-enlisted, undergo frantic training and legendary battles and are finally united. Please expect to see their outstanding physical strength, tricks, and battles that get laughs and empathy!