The 4th Season of EXO's Travel the World on a Ladder is back with more powerful stories. Ready to laugh! Great chemistry! When they're together, their sense of humor gets better! From incredible ladders to mysterious missions, their special trip of ladder begins in the coastal cities, Geoje&Tongyeong.