Marriage with Me? Seriously?
Apabila wanita yang rajin bekerja tetapi tidak bahagia bertemu CEO muda yang melamar dengan syarat mengejutkan, dia perlu memutuskan: adakah peluang hidup baru ini berbaloi untuk diambil?