Romance Town
Sun Geum's mother and grandmother both worked as housekeepers. Sun Geum is not the nice housekeeper people often think of. She was nothing to be afraid of, and even in high school, she dominated the school with her guts and wit instead of her beauty. Sun Geum goes into Romance Town, where rich people live, and is tangled up with Gun Woo, Young Hee, and other housekeepers. Gun Woo is a good-looking guy, but cold and sly are representative of his personality. With the opposite character compared to Sun Geum, What kind of dramatic events will happen to Gun Woo in Romance Town?