Story of a Mermaid
A Ri Young is working as a TV drama writer, and her pen name is Eun A. Her father, Jin Sub, abandoned his wife and A Ri Young for a colleague of his wife's to start a new family. While working as a deputy director at Taeyang Daily, Jin Sub is shocked to learn that the drama writer Eun A is actually his daughter, A Ri Young. Ye Young, Jin Sub's new daughter, was in a happy relationship with her boyfriend, Ju Wang. However, A Ri Young shakes up her life with her vengeance, and Ye Young learns that her mother had seduced her father, who was already married, to start a new family.