Wonderful Mama
Bok Hee ruthlessly makes money and becomes a loan shark after her husband passes away in her youth, leaving her with three children. As she becomes diagnosed with early-stage Alzheimer's disease, she begins to tame her reckless children. Young Chae, a fashion blogger addicted to shopping and obsessed with designer labels, becomes entangled with Hoon Nam. Young Soo, a former student in the US who can't speak a word of English, always gets scammed by people around him. But as the family goes broke according to his mother's plan, he becomes the head of the household. The youngest, Young Jun, is a playboy who enjoys drinking and partying. However, he gradually learns the value of family and the rewards of hard work. This marks the beginning of Bok Hee's project to rehabilitate her children.