The Family Is Coming
Jun Hee was adopted into the States at 6 and lived a turbulent life, but she has never done anything illegal. But she impersonates her lawyer in front of her grandmother's 20-million-dollar fortune and prepares to commit an illegal act to obtain her grandmother's property. Dong Seok has taken an elite course so far and is a man of passion and full of positivity. A grandmother, Kkeut Soon, moved to the States as if she was being chased and went through hardship for 50 years. Now she returns with a wealth of 20 million dollars. As Dong Seok enters a race to inherit his grandmother's wealth, he gets entangled with Jun Hee. How will the sweet and bloody romance between a man who wants to become an heir and a woman who is after his money end?