2023 SBS Entertainment Awards
SBS Entertainment Awards, the festival of all SBS variety shows that led the trend in 2023, will meet the viewers. This year's theme is "Color Your Moments," and we'll go over the various shows such as the ones that made you lose track of time and relaxing and comforting shows that you wanted to watch with your children. Lee Sang Min who showed off his irreplaceable charms on variety shows, Model-entertainer Lee Hyun Yi who was a host last year, and Actress Kim Ji Eun who proved us her skills as a host will lead the awards this year. From the veteran entertainers who shined on variety shows to rookies who broke onto the scene are all gathered. Let's enjoy the fun year-end festival together!