2023 MBC Drama Awards
The time for the final evaluation of MBC's best works has returned. Come and take part in this magnificent celebration where all the endearing characters and their works that have become dearest to us will be recognized. This year, the MBC Drama Awards will be hosted by Kim Seong Ju, the veteran MC with a five-year hosting history for this event, and Park Gyu Young, the global star actress with bubbly charms. They will together create a fantastic synergy on stage. MBC has presented an array of series, ranging from time-crossing romantic comedies to heartfelt melodramas and office dramas. Are you ready to dive into the year-end celebration with MBC?