Adventure by Accident 3: Never-Before-Seen
Adventure by Accident 3, featuring the wonderful adventures of Kian84, Pani Bottle, Dex, and Lee Si Eon at Madagascar, the beautiful, primordial island, has come to an end. Many fans were dispirited by the news of the amusing and beloved show's finale. Upon hearing about the fans' disappointment, the production crew has decided to release never-before-seen footage of the show for the Lunar New Year. You will be able to enjoy fun incidents and wilder travels, never seen before on the show. Just as Kian84 saw fascinating scenery deep in the sea of Madagascar, you will be able to dive deep into the fascinating sea of Adventure by Accident 3. What kind of unexpected and interesting stories will you encounter here?