Perfect Propose
Seorang pekerja pejabat yang hampir burnout kini tinggal bersama rakan zaman kanak-kanaknya yang menjadi tukang masak peribadi. Mampukah Cupid menang apabila rakannya cuba menjadikan hubungan mereka romantik?