Business Marriage
A successful CEO convinces a woman to marry him, but insists they divorce if they fall in love. But what will happen when real romantic emotions begin to surface?
After being dumped by her ex-boyfriend on their six-year anniversary, Miyabi Sayama (Yuuka Sugai) immerses herself into her job on the sales team at a real estate firm. Meanwhile, Tsukasa Donose (Takuya Kusakawa), is a highly successful company CEO, seeks a marriage of convenience to satisfy societal expectations. When he meets Miyabi, he proposes a “business marriage” where she can live rent-free in a luxury apartment, and he can present a “wife" to the world. There’s just one clause: If they develop genuine romantic emotions, they must divorce. However, cupid has other plans, and their arrangement beings to falter as emotions come into play. This 2024 Japanese drama series was based on a manga series of the same name by Kirato Ruka and was directed by Takayoshi Tanazawa.