Business Marriage
Selepas diputuskan oleh bekas teman lelakinya pada ulang tahun keenam mereka, Miyabi Sayama (Yuuka Sugai) menumpukan sepenuh perhatian pada kerjanya di pasukan jualan syarikat hartanah. Sementara itu, Tsukasa Donose (Takuya Kusakawa), seorang CEO yang sangat berjaya, mencari perkahwinan kontrak demi memenuhi jangkaan masyarakat. Apabila dia bertemu Miyabi, dia menawarkan “perkahwinan perniagaan” di mana Miyabi boleh tinggal percuma di apartmen mewah, dan Tsukasa boleh memperkenalkan “isteri” kepada dunia. Hanya ada satu syarat: Jika mereka benar-benar jatuh cinta, mereka mesti bercerai. Namun, takdir punya rancangan lain, dan perjanjian mereka mula goyah apabila perasaan mula berputik. Drama Jepun 2024 ini diadaptasi daripada manga dengan judul yang sama oleh Kirato Ruka.