Blossom
After a young woman is reborn, she marries a disguised nobleman to try and stop her stepmother's schemes. Will their alliance lead to true love?
After losing her mother at a young age and later being abandoned by her husband, Dou Zhao (Zoey Meng) becomes disillusioned with family and love. However, when she unexpectedly finds herself reborn as a young girl, she decides to use the opportunity to prevent her stepmother from seizing the family inheritance. While Dou Zhao fends off malicious rumors started by her stepmother, she meets Song Mo (Li Yun Rui), a noble in disguise who is trying to find out the mysteries behind his family's downfall. The two decide to marry and form an alliance, hoping that their union can help them quell the various familial scandals and political unrest waging around them. Can this marriage of convenience lead them to true love together? This drama was adapted from the novel "Nine Layers of Purple" (Jiu Chong Zi) by Zhi Zhi.