When Destiny Brings the Demon
Seorang tuan abadi bangkit selepas 500 tahun, tapi tak mahu lakukan apa-apa. Mampukah seorang orang baru bantu ubah cara hidupnya – dan adakah ini akan bawa mereka kepada cinta?