Ten Years of Unrequited Love
Selepas ibu seorang lelaki muda kaya memaksa teman wanitanya untuk putus dengannya 10 tahun yang lalu, mereka bertemu semula secara tidak dijangka, membangkitkan perasaan lama yang masih terpendam.