Observing Elena Evoy
Pelajar cemerlang gred A yang menawan tewas dalam peperiksaan kepada gadis yang tidak dikenali daripada keluarga susah. Dia tertarik kepadanya, tetapi adakah rasa ingin tahu akan bertukar menjadi cinta?