Reborn as a Cat
Seorang wanita muda terselamat daripada maut, tetapi dia bertukar menjadi seekor kucing dan mesti mencari cinta sejati dalam 100 hari. Adakah bos baharunya menjadi kunci kepada penyelesaian masalahnya?