Cherry Magic! Thirty Years of Virginity Can Make You a Wizard?!
Apabila seorang lelaki yang pemalu dan kekok mencecah usia 30 tahun ketika masih teruna, dia tiba-tiba boleh membaca fikiran – dan mendapati rakan sekerjanya yang berkarisma sangat memendam rasa terhadapnya!