Royal Betrothal
Selepas maharaja menyelamatkan nyawa seorang wanita, wanita itu mendedikasikan dirinya untuk menjadi seorang sarjana dan menyokong baginda – tetapi cinta baginda terhadapnya mungkin akan mengubah segalanya.