Xuan Yuan Sword - Rift of the Sky
Dua waris dinasti yang bersaing perlu mengetepikan perbezaan dan memburu 10 senjata mistik untuk menghalang pencerobohan syaitan dan menyelamatkan manusia daripada kegelapan abadi.