Padam Padam
A man serves 16 years in prison for a murder he didn’t commit. Yang Kang Chil (Jung Woo Sung) maintains his good nature nonetheless and is protected by his best friend Gook Soo (Kim Bum). After his release from prison, Kang Chil becomes a carpenter and tries to rebuild his life. He falls in love with Jang Ji Na (Han Ji Min), a veterinarian who happens to the niece of the victim in Kang Chil’s murder case. Can Kang Chil prove his innocence and bring the real killer to justice to save his relationship with Ji Na? “Padam Padam ... The Sound of His and Her Heartbeats” is a 2011 South Korean drama series directed by Kim Kyu Tae.