Flower Boy Ramyun Shop
Teaching is considered to be the noblest profession. The greatest wish of Yang Eun Bi (Lee Chung Ah) is to attain the respect, prestige and job security of becoming a high school teacher. As she studies diligently to prepare for the teacher certification exam, she keeps running into Cha Chi Soo (Jung Il Woo), the only son of the owner of the largest food conglomerate in Korea. But Eun Bi can’t quite make out his identity, as she mistakes Chi Soo at first for an employee of the food company, then a student at her university, and then for a student at the high school where she will be a student teacher. Then they both end up working at a ramen shop owned by the lazy Choi Kang Hyuk (Lee Ki Woo). Can Eun Bi and Chi Soo’s multiple run-ins be just chance encounters or is there a larger force at play to bring the two together? “Flower Boy Ramyun Shop,” also known as “Flower Boy Ramen Shop” or “Cool Guys Hot Ramen,” is a 2011 South Korean drama series directed by Jung Jung Hwa.